Nooit meer inkoopfacturen handmatig invoeren
Inkoopfacturen ontvangt u vandaag de dag in veel formaten. Op papier, als PDF via e-mail en mogelijk als XML- of EDI-bericht. Binnen 7T scant u de facturen in en importeert u de elektronische facturen vanuit een e-mailadres. Met behulp van een additioneel softwarepakket leest 7T gegevens zoals factuurnummer, crediteur, factuurbedrag en factuurdatum van de factuur. Het handmatig invoeren van inkoopfacturen behoort hiermee tot het verleden.
Goedkeuren
7T vergelijkt de inkoopfacturen met de openstaande facturen van de gevonden leverancier. Deze gegevens stuurt 7T door naar de scanmodule. Daarna kan de factuur eventueel ter goedkeuring naar één of meerdere medewerkers. Welke medewerker welk type factuur moet goedkeuren, kunt u instellen. Deze medewerker ontvangt hiervan bijvoorbeeld een melding per e-mail en kan de facturen online goedkeuren. Na de goedkeuring koppelt de scanmodule de inkoopfactuur door naar 7T. 7T boekt dan automatisch de openstaande facturenpositie in het financieel pakket af en boekt de inkoopfactuur.
Digitaal archief
De facturen zijn altijd inzichtelijk via het online archief. Uiteraard volgens de geldende wet- en regelgeving zodat u de papieren facturen kunt vernietigen. Door deze manier van werken zal de verwerking van uw inkoopfacturen veel sneller en efficiënter verlopen.
Een demo, of gewoon een goed gesprek?
Heeft uw bedrijf iets specifieks dat u onderscheidt van uw concurrenten?