Geïntegreerd in uw 7T ERP pakket
7T heeft een multifunctionele module ontwikkeld voor het afhandelen van meldingen en klachten van klanten. In 7T noemen we beide "meldingen", maar een melding kan dus een specifieke actie zijn of bijvoorbeeld een klacht. Dat hangt af van het gebruikte type in de melding.
Meldingen- en klachtregistratie
Elke melding krijgt een uniek nummer dat als referentie in de correspondentie over deze melding wordt gebruikt. In de melding kan de gebruiker diverse gegevens vastleggen, zoals het type melding, de melder, de relatie & contactpersoon, de status van de melding, de prioriteit en eventueel de beoogde oplosser. Daarnaast kan de melding uitgebreid beschreven worden. Vanuit de melding kan direct een email worden gestuurd naar de klant en/of de melder of oplosser.Alle werknemers kunnen in het selectiescherm van de meldingen hun actielijst oproepen. Hierin staan de lopende meldingen waarbij de gebruiker is genoemd als oplosser of melder. Via de statussen en de prioriteiten kunnen de meldingen desgewenst verder gefilterd worden. Gebruikers die verantwoordelijk zijn voor bepaalde klanten kunnen op deze manier ook de meldingen van hun klanten in de gaten houden.Als een melding verder in behandeling word genomen kunnen diverse teksten toevoegen worden aan de melding. Daarbij wordt bijgehouden wie dat doet en wanneer. Per tekstblok kan aangegeven worden dat die alleen voor interne doeleinden bedoeld is, zodat die niet wordt opgenomen in mails of lijsten die naar de klant worden verstuurd.
Projectmatig werken
De meldingenmodule kan ook in samenwerking met 7T Project gebruikt worden. Aan een melding kan dan een calculatie en een deelproject worden gekoppeld. Bij het boeken van de uren via de urenlijsten en de urenregistratie modules kan de melding ook gebruikt worden. Na het selecteren van de melding weet 7T op welk deelproject de uren betrekking hebben. De uren worden op het deelproject geboekt, maar zijn ook terug te vinden bij de melding. Zo kan ook achteraf heel eenvoudig bekeken worden hoeveel tijd de afhandeling van een klacht heeft gekost.
Een demo, of gewoon een goed gesprek?
Heeft uw bedrijf iets specifieks dat u onderscheidt van uw concurrenten?